این منم

خرید بک لینک
گاهی فکر میکنم چرا آدمهایی همعصر ما باید در شرایطی زندگی کنند هزار برابر بهتر از ما. چرا ما باید توی کشوری زندگی کنیم که پشت قانونها و مقرراتش هیچ مبانی فکرشدهای نیست. چرا اونها کرامت انسانی دارند،ما به هر سازمان و مرکز دولتی و غیر دولتی مراجعه میکنیم مثل آدمهای مزاحمی باهامون برخورد شه که وقت اون مسئول یا حتی کارمند رو گرفتیم. چرا ما باید توی خونههای کوچولو،خیابونهای پر ترافیک و هوای آلوده زندگی کنیم و اونها تو ینگهی دنیا تو خونههای بزرگ و بین درختها زندگی کنند و غروبها با بچههاشون برن دوچرخهسواری.و اینجوری میش این منم...

ما را در سایت این منم دنبال می‌کنید

برچسب: مهاجرت به کانادا,مهاجرت به آمریکا,مهاجرت به استرالیا,مهاجرت,مهاجرت به آلمان,مهاجرت به سوئد,مهاجرت به نیوزلند,مهاجرت به دانمارک,مهاجرت به ایسلند,مهاجرت به نروژ, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 3 مهر 1395 ساعت: 14:02

صفحه بندی